Sídlo zvané virtuální


Pokud se zákazník rozhoduje, které firmě dá vydělat, pochopitelně zvažuje nejenom cenu toho, oč má zájem, ale i to, jakou má dotyčná firma image. Protože i ta o něčem vypovídá, a i ta může sehrát rozhodující úlohu v tom, zda se výhodný obchod uzavře nebo ne.

To, co právě zaznělo, není ničím neznámým. To se ví už dávno. A proto také nejednou závidí majitelé firem sídlících někdy na nepříliš atraktivních místech těm, jež se mohou pyšnit takzvanou dobrou adresou. Protože mít firemní sídlo v Praze, to zní přece jenom o poznání lépe než mít firmu sídlící kdesi na vesnici, o které třeba skoro nikdo nikdy ani neslyšel.

moderní budova

Jenže s tím se nedá zkrátka nic moc dělat. Někomu se prostě poštěstí a někdo si musí nechat na dobře situované sídlo nechat zajít chuť. Protože atraktivních objektů není tolik, aby se jimi uspokojili všichni zájemci, a tyto nejsou obvykle ani levné, takže by si někdo na podobný luxus zřejmě ani nevydělal.

I když tu situace vlastně až tak úplně ztracená není. Tedy co se týká firemního sídla na atraktivním místě. Protože se dá sehnat i o poznání levnější a prakticky pro každého dostupné virtuální sídlo firmy. Tedy zajímavé místo, kde se dá sídlit a nesídlit zároveň.

žena v kanceláři

Prostě je možnost pořídit si v atraktivní nemovitosti na dobrém místě v naší metropoli svoji firemní adresu. A byť tam firma nepodniká, může si tam nechávat doručovat zásilky, může si tu nechat přebírat a přeposílat poštu a budit tím dojem, že je tu doma. I když tu fakticky není k nalezení, protože prostor pro samotné podnikání tady nemá.

A tak může získat každý z podnikatelů i jenom za pár šupů prestiž, jaké by se jinak nedalo dosáhnout v případě někoho, kdo nesídlí na žádném zajímavém místě, u koho by jeho působiště mohlo vyvolávat nežádoucí pochybnosti o serióznosti.

A co vy? Nechtěli byste mít raději firmu, která má skvělé sídlo, než tu z Horní Dolní?